100312 - Sjukfredag...

Godmorgon på er!
Det känns som om klockan borde vara lunch just nu för jag har varit vaken ett tag. Jag är alltid så när jag är sjuk och framförallt när jag har feber, då vaknar jag alltid jätetidigt och är vaken länge på kvällen. Det kan ju iof bero på att man sover hela dagarna eftersom man sover kasst på nätterna. Idag kan jag kanske få i mig några godisbitar. Min sambos kommentar igår: "Du måste vara riktigt sjuk för nivån i godispåsen har inte ändrats någonting","Det kan ju bero på att jag knappt ens kan svälja mitt eget spott jöö...", Fick han som svar tillbaka.  Sen satte han sig och åt några bitar bara för att det skulle synas någon skillnad =) hehe

Idag blir det till at titta på Bröllopsfotografen och Luftslottet som sprängdes som sambon lånat av sin kollega. Det är sista delen i Millenium-trilogin så jag kan tänka mig att den är rätt rå. Jag får passa på och titta på den när det är ljust ute =)

Ni glömmer väl inte bort och lyssna in era favoriter inför finalen i Melodifestivalen imorgon HÄR...


Kommentarer
Postat av: Elin

Du får säga till sambon att köpa hem lite kräm och piggelin. Det brukar fungera rätt ba när man har ont i halsen.

Jättestor krya på dig kram från Elsa och mig!

2010-03-12 @ 08:10:44
URL: http://pitbullpaddansmamma.blogg.se/
Postat av: Ellinor

Jag har piggelin och proviva hemma men jag är inte riktigt sugen...

2010-03-12 @ 08:35:47
URL: http://alittlegirlsdiary.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback