Melodifestivalen 2010 - Lyssna på finalisterna (här på bloggen)...


SVT

Här kan ni lyssna på finalisterna så ni verkligen har bestämt er för hur ni ska rösta på lördag. Man får rösta hur många gånger man vill så det är bara att ringa på era favoriter =)
Själv kan jag inte välja en favorit. Jag älskar alla låtarna (utom en) så vem som än vinner så är jag glad (förutom en och jag tror ni vet vilken det är om ni har hängt med tidigare i bloggen)


Andreas Johnson - We can work it out



Anna Bergendahl - This is my life





Darin - You´re out of my life





Eric Saade - Manboy




Jessica Andersson - I did it for love





Ola - Unstoppable





Pernilla Wahlgren - Jag vill om du vågar





Peter Jöback - Hollow





Salem al Fakir - Keep om walking





Timotej - Kom


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback