2012.05.25 - SOL-FREDAG

Hej hej på er!

Idag har dagen gått i ett. Jag åkte hemifrån tidigt imorse och trots att jag endast var vaken 12 timmar igår så var jag väldigt trött. Men jag var ändå tvungen att hålla skenet uppe och jobba på. Det blev först en träff med basgruppen och sen skulle vi ha seminarium. Dock var Centralstationen strömlös så vi lärare kunde inte komma. Vi fick därför ett par diskusionsfrågor som vi skulle prata om i helklass och vi valde att sitta ute på gräset och göra det. Så mysigt =)

Sen var det sista tillfället på presentationstekniken och sen fick jag åka hem. Efter några ärenden så blev det middag och sen gick jag hem. Jag ska gå och sova nu för imorgon ska jag skjutsa sambon till fiskevattnet som han ska flugfiska i.

Hoppas ni får en mycket trevlig kväll. Själv är jag fortfarande inte helt okej efter igår men jag hoppas att lite sömn ska lösa det.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback