2012.05.24 - TORSDAG

Hej hej!

Jag bloggade ingenting igår för jag satt med min basgrupp 8.30-13 igår och efter det hade vi ett 2-timmarsseminarium. Så jag var inte hemma fören efter 16. Då var det bara att ställa sig och laga lite mat (ost- och skinkpaj) och sen var jag helt slut. Jag låg mest i soffan och läste min nya bok och tittade på tv.

Idag har jag inte heller varit så pigg (har inte haft någon rolig natt) så jag somnade om i soffan ganska många timmar. Det blir en lugn dag idag och jag ska försöka få lite skolarbete gjort. jag måste skriva en lista på det som ska göras och sen bocka av dem en efter en. Jag måste få ordning på allt så jag slipper ha dåligt samvete för att jag inte gjort det som ska göras. Sen måste jag ta en sak i taget och koncentrera mig till 100% på den saken tills den är klar.

Jag kommer nog inte att blogga så mycket idag bara så att ni vet...

Puss

Lägger upp en gammal bild som jag hittade i arkivet. Tror den är tagen för drygt ett år sedan...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback