2012.05.22 - TISDAG

God förmiddag!

Hej på er. Idag är det en härlig tisdag och jag fick till och med lite sovmorgon. Jag hade ställt klockan på 7 men jag vaknade vid 9. Eftersom jag har en hemmadag idag så gjorde det inte så mycket.

Egentligen vet jag inte riktigt vad jag ska skriva idag. Jag är helt fantasilös. Jag kommer nog att vara bänkad framför tvn nästan hela dagen. Det är synd på en så fin dag men nu är det prinsessan Estelles dop och ikväll är det semifinal 1 av Eurovision song contest. Jag hinner ut en stund i mellan och då blir det en promenad i solen. Under tiden som jag ser på dopet ska jag även skriva några arbeten till skolan och även förbereda mig inför imorgon när vi ska jobba inför workshopen på onsdag och novellseminariet på måndag.

På måndag är det dessutom min sista dag i skolan för den här terminen. Den här våren har gått så himla fort och lite sorgligt blir det nog på måndag för vår grupp har varit så himla bra och det är riktigt sköna människor. De som inte fortsätter med B-kursen till hösten kommer att bli mycket saknade...

Nej nu blir det till att fortsätta följa sändningen för dopet.




Några otroligt fina bilder på lill-prinsessan. Båda från Metro.se

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback