2012.05.19 - LÖRDAG = FLYTTDAG

Godmorgon på er!

Här har vi precis varit ute på morgonpromenaden och tro det eller ej men jag är lite hungrig. Jag är ju aldrig hungrig på morgnarna annars men idag så. Så om en stund blir det till att fixa frukost och sen väcka sambon. Dagen är nämligen fullbokad. Jag ska nämligen flytta från Uppsala inför sommaren. Det är lite tidigare än vad jag först hade tänkt men nästa helg är det också rätt fullt så det fick bli idag. Det är lite sorgligt den här gången (jag har bytt boende 2 gånger tidigare) för jag har trivts så himla bra där. Nära till skolan, fin lägenhet och schysst rumskamrat.

Så innan vi åker upp dit ska vi lämna lill-grisen hos mina föräldrar så slipper han följa med. Sen ska vi ändå sammanstråla i Enköping för att fira min systerdotter och svåger och då får Zack följa med dit. Han tycker att det är så himla kul att följa med på saker och träffa mycket människor. Dessutom älskar mina systerdöttrar honom =)

Igår när vi var på pizzerian så fick sambon baka sin egen pizza. Vi känner honom ganska bra och brukar ofta vara där och prata även om vi inte ska ha något. Så igår fick sambon komma in bakom och baka sin egen pizza. Det var riktigt kul att se. Men den blev ganska fin när den var färdig.


Han missade lite på formen bara =)


Visst blev den fin? Den var tydligen god också...

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback