2012.05.11 - FREDAG!!!

Hello!
Hur är det? Kan det vara annat än bra en fredag som denna?? Tror inte det. Lite finare väder är kanske att önska men men man kan inte få allt =) Jag är väldigt positiv just nu. Det kan kanske bero på att mitt argumenterande tal gick superbra trots att jag blev lite skakig framme vid talarstolen. Det var verkligen jättekonstigt för jag blir aldrig det annars men idag var jag helt skakig i knäna och på rösten. Iof har jag varit skakig i hela kroppen till och från under de senaste dagarna så det kan kanske ha med det att göra och inte hade med talet att göra. Jag vet inte. Ska titta igenom bipacksedeln igen och se om det kan vara från dem, man vet ju aldrig...

Idag ska vi iaf ner på stan och kolla på hockey på nya sportbaren Pitcher. Så får vi se hur den är också.

Jag bloggar från sambons dator och jag har inga bilder på den tyvärr.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback