2012.05.08 - EN LÅNG DAG...

God kväll på er!
Hur har ni det just denna kväll?? Själv känner jag mig lite uttråkad, lite ensam och väldigt matt. Jag tror att det är en bra blandning av allting och det är ganska mycket att göra just nu och dessutom är jag i Uppsala vilket jag inte riktigt är van vid just nu... Jag har ju vant mig vid att alltid har sambon vid min sida och nu är det fruktansvärt tomt när vi är på två helt olika ställen.

När jag blir lite så här nedstämd tycker jag om att lyssna på fina melodier med budskap. En av mina nya favoriter är från årets Eurovision. Pernilla från Finland som sjunger på en härlig finlands-svenska.



Denna dag har dessutom känts fruktansvärt lång och jag vet egentligen inte varför. Det kan ju kanske vara för att jag började tidigt imorse (9) och sedan fått ganska mycket gjort. Sen har iof kroppen kännts seg och hjärnan har kännts som kola. Är inte van vid att sova i en liten säng igen så det var också en omställning.

Nej jag ska vara lite gladare nu och titta på nya avsnittet av Unga läkare =)

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback