2012.05.07 - MÅNDAG

Hej hej!
Ja som ni har märkt är jag tillbaka i Uppsala idag för att bo här igen. Jag har ju pendlat de dagar jag haft seminarier eftersom sambon varit sjukskriven. Men idag började han jobba igen så då bosätter jag mig här igen. Det var lite mysigt att komma hit igen. Allt var sig likt men ändå inte. Sist jag bodde här var det snö och kallt och nu är det full vår och snart sommar. Jag har bara 4 veckor kvar i skolan för den här terminen. det har gått ruskigt fort precis som vårterminer brukar göra...

Den här veckan blir det ganska mycketr plugg. Jag har en hel del inlämningsuppgifter som ska skrivas klart och jag brukar försöka ta tag i sånt när jag ändå inte är hemma. Här uppe har jag ingen tv heller så då kan man lika gärna plugga =)

Men innan jag börjar får det bli gårdagens avsnitt av Mästarnas mästare på svt-play.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback