2012.05.07 - DAGS ATT SOVA

Jag tror jag tar och packar ihop för idag. Jag gick upp tidigt imorse och gick och la mig ganska sent igår så jag behöver några timmars extra sömn denna natt. Jag har tagit mig igenom hela Doktor Glas under kvällen också. Jag gillar verkligen inte att läsa på datorn. Jag gillar att ha en riktig bok i handen och kunna bläddra med riktiga sidor. Jag kommer nog aldrig sluta läsa böcker om de inte skulle få för sig att sluta trycka upp nya böcker på papper. Då får jag kanske fundera på om det är värt att skaffa en läsplatta eller om jag bara ska läsa om alla mina gamla böcker resten av livet... hehe

Men det var nog tur att jag inte visste innan hur lång Doktor Glas var för då hade jag haft svårare att läsa det på datorn. Det hade tagit lite mera emot tror jag...

Imorgon är det tillbaka till skolan igen och då ska jag titta på min förra muntliga framställning som spelades in. Uch för att höra och se sig själv alltså. Jag har gjort det en hel del eftersom jag har sjungit och uppträtt rätt mycket men man vänjer sig aldrig. Efter det ska vi jobba med vår framställning om Swahili och utbudet att läsa det på UU. Mycket roligt projekt =)

Puss och godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback