2012.05.05 - LÖRDAG

Hej hej!
Det har varit dåligt med bloggande här men det går inte att blogga från mobilen. Jag vet inte riktigt varför. Inte har jag hittat någon app på androidmarket heller. Hmm aja nu är jag här iaf.

Idag har det varit en sämre dag. Jag var jättetrött imorse, vaknade inte fören efter 9 och ville egentligen bara somna om. Jag gjorde det efter morgonpromenaden och frukosten. Sen tyckte sambon att vi skulle hitta på något så vi tog bilen för att lämna lite skor och kläder till Myrorna och sen till svärmor för att lämna en byrå. Men helt med i huvudet är jag inte idag och känner mig mest irriterad på allt och alla. Någon som vågar komma över?? Hehe

Jag skickade iväg sambon och hunden till en kompis för jag orkar verkligen inte röra mig från soffan idag. Huvudet värker, handlederna värker och kroppen skirker av utmattning. Det är bara att lyssna på den för annars blir det bara värre. Tur att man har en underbar sambo och en söt vovve som kan ta hand om.

Så här söt var vovven när jag tog en vilopaus hos svärmor...



Han ska alltid upp i knät men nu la han sig på min mage...



Ni får stå ut med lite röda ögon för jag har inte hunnit fixa något bra redigeringsprogram till nya datorn ännu...

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback