2012.05.04 - TREVLIGT MED HELG...

Hej på er!
Nu är det helg igen då. Jag skrev på facebook igår: "Imorgon är det fredag igen och hela veckan har gått förbi utan att jag märkt det. Har man förlorat en vecka då eller vunnit en ny helg?" och lite så känns det. Man fick ju två helgen förra helgen kan man säga eftersom det blev valborg direkt efter den riktiga helgen. Så idag känns det som måndag eller nåt. Aja skönt att vara hemma. Jag kom hem mycket tidigare än jag hade trott för en kursare kunde inte vara kvar och jobba med ett arbete och min film av presentationen blev flyttad till nästa vecka så jag kunde åka hemåt vid ett. Mycket trevligt.

Jag åkte förbi och hämtade "grisen" på vägen hem och han var överlycklig. Inte lika mycket nu... Han har fått tänderna krapade och borstade samt ett bad så nu är han ren och fin igen. Dock torkar han lite sakta så han måste ligga på en filt tills han är torr. Det är han inte heller riktigt nöjd med hehe. Han blir nog gladare snart...

Ikväll ska vi iväg till Cicci och Martin på middag. Det ska blir så himla trevligt. Det är så skönt att gå dit för man får god mat, lite spel och underbart sällskap =)

Ha en trevlig kväll.
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback