2012.05.03 - TORSDAG??

Godmorgon!
Eller ja, godförmiddag kanske det heter egentligen. Jag har vänt lite på dygnet nu när jag haft lite ledigt så jag vaknar inte av klockan som jag brukar. Dessutom går jag och lägger mig efter 12 på kvällarna vilket inte heller är likt mig. Jag måste bli bättre på det. Att gå och lägga mig i tid alltså. Imorgon ska jag till skolan och då måste jag gå upp och komma iväg i tid.

Så, vad händer idag?? Själv ska jag strax sätta mig vid köksbordet och få några timmar gjorda på pluggandet. Jag har ett par kompleteringsuppgifter kvar från förra kursen att göra klart och dessutom ska jag skriva en populärvetenskaplig artikel till imorgon så jag har att göra =)

Den här veckan har jag ingen aning om vilken dag det är. I måndags var det ju en vanlig dag egentligen, trots valborg, och i tisdag var det som en söndag. Så igår var jag helt övertygad om att det var måndag och idag vet jag inte vad det är för dag. Men jag har räknat och kommit fram till att det nog är torsdag trots allt.

Jag kom just på att jag måste ner till biblioteket också och låna en bok som jag ska läsa till imorgon. Ska nog göra det efter att jag gjort mig iordning...

Hoppas ni får en trevlig dag.
Puss


Jag idag, ofixad i soffan...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback