2012.03.31 - SISTA MARS...

Alltså är det någon mer än jag som inte vet vart mars tog vägen?? Jag tycker att det nyss var typ 3 mars och nu är det sista dagen i denna månad. Snart är det slut på skolan för denna termin och sen har jag bara 1 år kvar att plugga. Åh vad jag kommer att sakna stidietiden. Just nu trivs jag skitbra med min klass och speciellt med min basgrupp. De tjejerna är grymma och vi har riktigt roligt ihop. Vi passar ihop för alla är olika =)

Denna vecka har bara försvunnit och jag har fortfarande inte kommit in i det där med att blogga igen. Jag försöker men det försvinner allitd ur minnet. Ibland kommer jag på det lagom tills datorn håller på och stänger av sig och då orkar jag inte starta om den... Hoppas ni förstår =)

Denna vecka startades med besök på arbetsplatsen för sommaren och i tisdags var jag hos doktorn. Jag vet inte så mycket just nu utan väntar mest på provsvaren men det kändes skönt för han tog mig på allvar och förstod hur mycket jag led av det hela. Fick tabletter som jag ska ta på kvällen innan jag går och lägger mig för att jag inte ska ha ont under natten och på så sätt ha mindre ont under dagarna. Och vet ni vad? De funkar, jag har mycket mindre ont nu... SÅ SKÖÖÖÖNT!!!

Inatt har jag sovit illa för jag har delat säng med en sambo och en hund och de är väldigt bra på att ta plats så jag har inte sovit så mycket och vaknat väldigt ofta. Och idag har jag mera ont än vad jag har haft på flera dagar. Så sömn är det bästa botemedlet mot det mesta faktiskt.

Resten av dagarna har mest varit plugg, plugg och åter plugg.
Nu blir det lite vila på soffan innan sambon kommer hem med mat till mig =)

Puss

Jag skriver på sambons dator för tillfället så tyvärr blir det inga bilder...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback