2012.03.22 - RIKTIG PLUGGDAG...

Hej på er!
Idag har det varit en riktig pluggdag. Som ni vet är det tenta imorgon och jag har suttit i köket hela dagen framför datorn. Om jag blivit så mycket klokare vet jag inte men jag hoppas att något har fastnat. Annars kommer jag att bli mycket ledsen... Jag tror att min sambo har tyckt att dagen varit rätt långtråkig då han varit hemma och fått roa sig själv. Jag var iaf snäll och lagade lite pannkaka till kvällsmat som tack för att han inte stört allt för mycket =)

Ja, som ni märker är jag alltså hemma och jag åkte hem igår. Sambon messade mig igår och sa att han skulle vara hemma torsdag och fredag då han är sjuk. Då blev det svårt att låta bli att åka hem för all extra tid med honom är guld värt. Så sagt och gjort, det blev en tripp hem. Riktigt skönt!

Imorgon är det tenta och sen är jag ledig hela kvällen. För till på måndag ska vi ha läst 2 romaner, 2 texter i våran läspärm och ett utdrag ur en bok. Skitkul helg vi får då... hmm

Nu blir det lite slappa i soffan framför Plus och sen sängen.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback