2012.03.19 - NÅGOT MED DAGENS DATUM...

Hej på er!

Hur har er helg varit? Har det snöat hos er också idag? Det var helt galet. När jag åkte hemifrån var det +4 grader och lite sol-disigt och när jag kom fram till Uppsala var det 0 grader och snöstorm. Hmm kändes så där då kan jag lova. Jag som redan var nedstämd för att åka bort en hel vecka. Det blev inte bättre av all snö. Som tur var hade det mesta töat bort igen när jag 6 timmar senare kom ut från skolan igen. Dessutom kunde man skymta solen och det kändes bra.

Idag har det alltså varit 6 timmars jobb i skolan med 2 timmar inför-arbete och 4 timmar seminarium om Bellman. Det var riktigt segt på slutet och svårt för ögonen att hålla sig uppe. Dessutom var jag skithungrig och hade extrem huvudvärk de första 2 timmarna på seminariet. Aja skönt att det jättepasset är över och nu sitter jag här vid köksbordet och skriver rent föreläsnings- och seminarieanteckningar. Så där roligt (dessutom är diskmaskinen på och den dundrar, smart där...) men måste göras. Jag har tenta på fredag eftermiddag så det är råplugg som gäller hela veckan. Det är nog tur att jag är i Uppsala och att min room-mate inte är hemma för då finns det inte så mycket annat att göra förutom att plugga. Smart drag va?? Dessutom har vi föreläsningar och seminarier fram till på onsdag och det är dumt att åka hem för den lilla stunden (för att inte tala om dyrt). Så därför blir det hela veckan här.

Min helg har varit lugn och skön men jag har mått skitdåligt så därför har det inte blivit någon uppdatering här. Dessutom har jag tappat bort vanan att alltid gå in här och skriva några rader varje gång jag håller på med datorn. Det får bli bättring på det. Ska försöka lära mig det igen =)

Som rubriken lyder så känns det som om det är något speciellt med detta datum men jag kan verkligen inte komma på vad det är... Någon som känner mig som vet?? Hmm jag får fortsätta att fundera men med mitt nuvarande minne så lär det förbli i det dolda...

Puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback