2012.03.15 - JAG GJORDE DET...

Hej på er!
Det blev ingen uppdatering igår. Det var ingen bra dag... Det kändes redan när jag vaknade att denna dag inte skulle bli bra. Det var som ett lugn i luften och ett döcken i kroppen. Jag låg och bara stirrade ut i tomma intet väldigt länge innan jag lyckades släpa mig upp ur sängen. Sedan fortsatte hela dagen i detta döcken. Det var väl då jag kanske insåg (ytterligare en gång) att jag måste söka hjälp. Något står inte rätt till...

Så imorse gjorde jag det. Efter en ganska jobbig natt med konstiga drömmar och många uppvaknande så ringde jag iaf. Ångesten jag kände när jag tog fram telefonnummret och när signalerna började gå fram var olidlig. Svetten började pumpa och suset i öronen lika så. Till slut svarade de och jag fick en tid om 1½ vecka för utredning... Tur att jag ska ha tenta nästa vecka så jag kan sätta all ångest på det istället =)

Jag är riktigt stolt över mig själv men jag ropar inte hej än. Jag har gått igenom det förut.

Det blir en tur ner på stan sen för info om mitt sommarjobb och sen får vi se vad som händer sen.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback