2012.06.26 - SJUKSTUGA

Hej hej!
Här hemma har det varit sjukstuga ett par dagar. Vi firade midsommar och hade det supermysigt, men natten mellan söndag och måndag blev sambon riktigt dålig så vi fick åka till akuten. 4 timmar senare kunde vi åka därifrån och efter att ha lämnat en bil i Sparreholm fick vi äntligen sova. Vid lunch vaknade jag och hade en massa feber och mådde illa. Så det var bara att somna om och sedan dess har jag sovit mer än jag har varit vaken. Nu börjar jag känna mig lite piggare så jag hoppas att det värsta är över.

Imorgon ska sambon till jobbet igen och jag ska försöka ta mig ut lite. Jag har en del ärenden som behöver uträttas så det ska jag nog orka fixa. Jag har två lediga dagar nu innan jag ska jobba på fredag så det blir till att fortsätta vila. Så gick det med den igångsättningen av träningen... hehe som det brukar bli.

Ville bara avlägga en lägesrapport.
Puss

Kommentarer
Postat av: Elin

Krya på er båda!
Kraaaaam

2012-06-26 @ 22:06:30
URL: http://Pitbullpaddansmamma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback