2012.06.21 - DAGEN

Hej hej!
Som ni vet så jobbade jag i natt så när jag kom hem var jag sjukt trött så jag la mig och sov ett par timmar. Det var riktigt skönt. Dock var det ett program på TLC om hur det går till bakom kulisserna på the Oprah show och hon skulle få intervjua Michael Jacksons mamma och barn (den först tv-intervjun barnen gjorde). Det var riktigt intressant men jag somnade tyvärr innan jag fick se hur det gick. Jag hann bara se allt förarbete.

Aja sambon kom hem hyfsat tidigt idag så vi passade på att käka lunch på Innovation. Sen blev det shopping inför morgondagen: alkoholfria öl, en klänning och lite underkläder till mig och ett par skor till sambon. Vi passade även på att köpa riktigt fint kött som vi ska grilla imorgon.

Om ett par timmar åker jag till jobbet igen för ytterligare en natt och imorgon ska vi till Hälleforsnäs och fira midsommar. Det ska bli så himla mysigt. Både sambon och jag stortrivs hemma hos hans bror med familj. Vi har fått en hel lista med saker som vi ska ta med oss så det blir spännande och se vad de har hittat på...

Nu tror jag att det blir lite mat snart, så fort sambon kommer hem igen. Det är sista dagen för Picasso att ha öppet innan han stänger för 6 veckors semester så då måste man ju passa på att äta pizza. Sista pizzan för mig eftersom jag försöker att vara nyttig nu.

Puss på er =)

Bild från när sambon fick baka sin egen pizza =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback