2012.06.20 - ONSDAG

Hej hej!
 
Hur är det? Här är det soligt och varmt och förhoppningvis har sommaren börjat att komma. Tyvärr har jag hört att det ska regna på fredag men det är väl typiskt midsommar. Jag tror inte att jag kan komma ihåg en enda midsommar som det inte har regnat på. Jo kanske -94, då var det tokvarmt...
 
Jag har iaf varit och jobbat mitt första pass för dagen och ikväll ska jag tillbaka och jobba natt. Spännande =) Jag hoppas att solen är kvar imorgon så jag kan sola mitt på dagen. Det skulle vara skönt.
 
Idag har jag inte orkat träna, vi får se om jag får med mig sambon ut på en promenad sen medan solen är uppe.
 
Jag är ledsen men jag kan inte komma på så himla mycket mer att skriva. Har torka =)
 
Puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback