2012.06.18 - MÅNDAG

Hej hej!
Jag kan börja med att be om ursäkt för frånvaron här man det är faktiskt inte mitt fel. Det är blogg.se:s... Jag har skickat in mobilinlägg som inte har kommit upp och igår la jag in på snabbinlägg och de har inte heller kommit upp. Hmm så där nöjd just nu.
Men idag är det måndag och en ny vecka har börjat. Jag passade på att ta sovmorgon imorse eftersom jag inte har något bokat. Jag tänkte kanske ta och plocka i min garderob för det skulle verkligen behövas.
Jag hade tänkt att ge mig ut på en lätt joggingtur men nu hörde jag att det började smattra på rutorna så det får nog bli en tur på motionscykeln istället. Tur att jag har den. Att vara ute och springa i regnet är verkligen inte bra för mig. Jag har iaf stora planer för den här sommaren och jag hoppas att ni ska vara med mig. Vad det är ska ni få reda på imorgon.
Nu måste jag äta något. Tror det blir tacos.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback