2012.06.15 - FREDAG

Godmorgon!

Idag har jag faktiskt varit uppe en bra stund innan. Jag gick upp vid halv8, är riktigt stolt över mig själv. Jag kände mig pigg när jag vaknade. Dessutom hade jag lite press på mig att gå upp för jag måste bli klar med alla skolarbeten idag. Fy vad trött jag blir på mig själv att jag ska vara så seg och skjuta upp allting jämt. Då sitter man här på sista inlämningsdagen och hetsar ihop något. Men men sån är jag och jag kommer troligtvis inte att ändra på mig. Jag har försökt.

Så nu blir det ett par timmar framför datorn. Sen ska jag och Cicci iväg och handla inför kvällen. Vi ska laga lite god mat tillsammans och sedan kolla på Sverige- England. Det är lite kul att vi är fyra tjejer som bokat detta. Jag som verkligen inte gillar fotboll annars men nu tycker jag att det är lite kul att titta eller iaf ha det på i bakgrunden medan jag gör något annat =) I vanliga fall brukar jag hålla på med datorn men ikväll blir det nog tjejprat...

Så så ser min fredag ut och när jag är klar med allting idag så är jag ledig fram till på onsdag. Då börjar jag jobba på riktigt och jobbar fram till och med vecka 33. Så det blir ingen direkt semester för mig i år men jag hoppas på att vi börjar skolan vecka 35 så jag får en vecka ledigt innan. Jag kommer nog att ligga sjuk då för det blir jag alltid när pressen släpper.

I år blir det ingen utlandsresa heller eftersom vi ska spara pengarna till nästa år. Lite tråkigt men det blir desto bättre nästa år =)

Puss puss


Bild från google.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback