2012.06.14 - TORSDAG

 
Hej hej!
Hur är läget?? Här har det varit fullt upp. I tisdags satt jag på utbildning hela dagen och efter det träffade jag brudarna på Le Grand. Åhh vad mysigt det var att träffa alla igen. Det var över ett halvår sedan som träffades allihopa samtidigt. Vi skulle nog kunna prata ett par dagar i sträck utan problem för när vi träffas är det som om vi setts igår. Det är väl så med bästaste vänner!
Igår var jag och jobbade på riktigt för första gången. Innan har jag varit på intro under 3 dagar men igår var det bara jag och det gick superbra. Tror att jag kommer att trivas superbra i sommar. Jag fick mitt schema för hela sommaren också så nu kan vi planera allt som vi ska hinna med. Det blir ju fallskärmshoppning, sambon ska köra en massa snabba bilar på Mantorp och vi ska på kryssning. Iof tror jag att vi sparar kryssningen till början av september då vi firar årsdag då. Jag kommer ju som sagt att jobba hela sommaren och det är viktigast att klämma in de saker som inte går att göra på vintern.
Alltså jag ser så sjukt mycket fram emot fallskärmshoppningen. Egentligen är jag jätterädd för höjder så vi får se hur det går men samtidigt så hatar jag att flyga. Planet vi ska upp i är litet så jag tror att jag kommer att vara så rädd i planet att jag blir glad över att få hoppa ur det. jag hoppas att det blir så iaf för hoppa måste jag ju bara göra. Det ska dessutom filmas för både mig och sambon så det finns bevis på det.


 



Alla bilder är från Fallskärmscenter som vi ska hoppa med...
Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback