2012.06.11 - MÅNDAG

Godmorgon!

Åh vad skönt jag har sovit i natt, som en stock faktiskt. Jag var lite pigg vid halv5-tiden när sambon gick upp men sen somnade jag om. Idag måste jag sätta fart med skolarbeterna för som jag skrev förra veckan så ska böckerna tillbaka snart... Vi får se hur det går med min rygg på den hårda stolen. Just nu känns den lite bättre men det brukar bli värre ju längre tid på dagen det går...

Jag lyckades få en tid hos kiropraktorn idag. Jag ska dit 15.30 och det var den enda tid som fanns. Kanske inte den roligaste tiden men det var bättre än ingenting. Så förhoppningsvis är jag botad ikväll =) Edit: den blev precis skjuten till 17.00 men det är lugnt. Så länge jag får det fixat idag.

Lite mat nu och sen blir det plugg.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback