2012.06.11 - EXAKT 7 ÅR SEDAN...

I lördags var vi och firade Carro som tog studenten och för mig kändes det som igår som det var jag som stod där. Igår började jag räkna efter och kom fram till att det var 7 ÅR SEDAN! Helt galet vad fort tiden har gått. Jag känner mig fortfarande som 19åring och det känns inte som om jag blivit vuxen även om jag är mognare nu än då. Därför låter det helt osannolikt att det har gått 7 år redan.

Vad har jag hunnit med under dessa år?
Jag vet att för ett par år sedan var jag jättestressad över att jag inte hunnit med tillräckligt mycket men idag ser jag det annorlunda. Jag har hunnit med att jobba 3 år på världens bästa förskola, jag har hunnit med 2/3-delar av min underbara utbildning, jag har hunnit med att leva många år med min älskade sambo och jag har hunnit med flera sommarjobb, utbildningar etc. Så egentligen har jag nog hunnit med en hel del när jag tänker efter men fortfarande känner jag mig inte mer vuxen nu än vad jag var då.

Så här såg det iaf ut på den tiden...

Studentbalen med finaste Cicci


Studentdagen med sambon och svärmor i bakgrunden



  

  

  

En helt underbar dag som jag gärna skulle uppleva igen. Förhoppningsvis kan jag fira nästan lika bra nästa år när jag tar min examen =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback