2012.06.10 - DAGS ATT SOVA

Hej hej!

Min frånvaro idag har sina förklaringar. Jag har varit helt utslagen... Vi var och firade sambons brorsdotter igår för hon tog studenten. Det slutade med att vi kom hem 4 imorse och jag var galet trött. Jag var privatchafför åt studenterna och de andra undomarna så någon gång efter 3 lämnade jag av de sista, väckte sambon och hunden och åkte hem till oss.

Fyra timmar senare gick jag upp igen för att tvätta. Det kändes så där. Jag kände mig så sjukt bakis av tröttheten så vår granne som jag mötte i tvättstugan måste trott att jag var full eller väldigt bakis. Till storyn hör också att jag fått en grym låsning i ländryggen så jag går som om jag gjort i byxan ungefär. Jag tycker synd om henne, hon blev nog rädd för mig hehe.

Jag gick iaf och la mig igen och fick sova ett par timmar till men jag har varit som en zombie hela dagen. Men vad gör man inte för släkten. Jag vet hur skönt det var när jag hade privatchafför på min student så det är klart man ger tillbaka det nu.

Jag kommer att sova grymt gott i natt så länge ryggen inte spökar för mycket. Jag ska ringa min kiropraktor imorgon och hoppas på att han har tid för mig för annars får jag stå ut till på fredag. Tisdag är det utbildning hela dagen, onsdag ska jag jobba och på torsdag ska bilen in på verkstaden. Eftersom min kiropraktor håller hus i Strängnäs så är jag beroende av bilen för att ta mig dit. Han måste ha tid imorgon för annars kommer hela veckan vara förstörd...

Nej nu går jag och lägger mig så återkommer jag imorgon.

Sov så gott.
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback