2012.06.07 - TORSDAG

Hej hej på er!

Här fortsätter flitens lampa lysa... eller inte men jag har iaf gjort en del. Så lite duktig är jag. Det känns rätt tråkigt när man får veta att ett arbete som jag skickade in innan jul inte har kommit fram av någon underlig anledning och jag fick veta det först för någon vecka sedan. Riktigt surt faktiskt. Jag trodde att det skulle finnas kvar på datorn men jag har bytt dator sedan dess och min gamla är lite konstig så ibland sparas inte dokument. Det är troligtvis det som har hänt här så nu måste jag skriva om det arbetet... Surt =( Så det har jag fått tagit tag i nu när alla tentor är över + några extrauppgifter som vi måste göra om vi missar något seminarium.

Jag har iaf försökt bli lite nyttigare igen. Jag vet att jag har sagt det tidigare och det där går i vågor men nu vill jag bli bättre. Dessutom har jag mått ganska bra den här veckan (förutom extrem trötthet) så då är det bra att köra på. Igår när jag var och handlade köpte jag färska jordgubbar och melon (någon grön som ser ut som honungsmelon på insidan). Nu sitter jag och snacksar på dem medan jag skriver på. Man blir faktiskt lite extra glad över att se skålen.





Visst ser det gott ut =)

Puss

PS: imorgon ska vi iväg på en jätterolig sak som jag hoppas att jag kan dela med mig av snart. Åhh det ska bli så himla kul men jag vill inte säga för mycket innan allt är bokat och klart...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback