2012.06.06 - SVERIGES NATIONALDAG...

Hej hej!

Ett stort grattis till svenska flaggan och Sverige på dess nationaldag. Jag kommer att fira det massor... eller inte. Det blir en ensam dag med datorn, några klassiker och några bra talare. Japp jag ska fortsätta med plugget och jag vill verkligen bli färdig den här veckan. Sen vill jag ha sommarlov....

Så jag måste skärpa mig och ta mig i kragen och sätta fart.

Gårdagens aw var supermysig med Cicci och Jenny. Vi åt en massa god mat och drack lite vin. Så nice. Jag har faktiskt övertygat sambon att gå dit nästa vecka igen för det är halva priset på mat och dryck =) LIKE IT!

Nu ska jag fixa lite mat och sen sätta fart.

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback