2012.06.04 - MÅNDAG

Hej hej!

Som ni har märkt så har jag varit ganska frånvarande här under helgen. I fredags sjönk temeraturen massor och det har spöregnat hela helgen. Jag har verkligen mått skitdåligt av det. Dessutom har vi ingen värme i lägenheten och med nätter ner mot nollan gör att det värker i hela kroppen. Jag blir aldrig helt varm och på nätterna när jag ska "läka" så ligger jag och fryser och får aldrig den vilan som jag behöver. Därför har helgen mest gått i överlevnadets tecken. Oj, det där lät lite hemskt men det har mest handlat om att ta sig igenom dagarna och försöka göra så lite som möjligt. Jag har haft jätteont och inte orkat stå upp vissa stunder. Då är det skönt att ha världens bästa sambo som förstår =)

Nu är det en ny vecka och jag ska försöka bli klar med alla arbeten som är kvar att göra. Jag måste snart lämna tillbaka böckerna så nu är det bara att hugga in i det sista. Sen blir det lite ledigt och det ska bli superskönt. Att slippa det dåliga samvetet och bara få vara. Då blir det till att komma igång med träningen igen. En långpromenad om dagen och cykla ibland. Lite lagom jobbigt men det gör stor skillnad.

Nej nu ska jag äta lite och sen jobba på.

Puss


Kommentarer
Postat av: Elin

Men gumman då! Ska ni inte ta upp det med hyresvärden då, eller hitta en annan lägenhet? Det viktigaste måste ju vara att du mår bra!

Kram på dig!

2012-06-04 @ 18:49:11
URL: http://pitbullpaddansmamma.blogg.se/
Postat av: Ellinor

Jo egentligen skulle man kanske ta upp det med hyresvärden men det ska ju vara sommar nu ju =) Jag tror att det skulle bli bättre med lite ny tätning så viu får ta tag i det. Puss

2012-06-04 @ 22:30:03
URL: http://alittlegirlsdiary.blogg.se/
Postat av: Elin

Ja tätningslister är väl inte alltför svåra att sätta upp. Det kan nog vara kallt ett tag till är jag rädd för! Om inte annat så kan det väl vara bra att ha gjort det till hösten!!!

Kram

2012-06-05 @ 07:56:35
URL: http://pitbullpaddansmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback