2012.06.01 - FREDAG OCH JUNI

Hej hej!

Är det någon mer än jag som undrar var maj tog vägen?? Jag tycker att det känns som om maj och april satt ihop och att jag aldrig märkte hur de försvann. Det gick så himla fort. Nu är det juni och om en vecka är det studenten här i stan och sedan är det sommarlov för alla skolor. Hmm vet inte vad jag tycker om det. Det betyder iof att även jag är lite ledig men iaf. Som sagt jag vet inte riktigt vad jag tycker om det. Våren var så kall så man hann inte njuta av den för helt plötsligt exploderade allt och sen var det sommar. Fast idag känns det inte som sommar direkt. Det är 8 grader ute och regn. Uch och fy...

Idag fortsätter arbetet med hemtentan och jag har även hunnit med att göra klart en av kompleteringsuppgifterna så snart är denna kurs färdig. Jag behöver skriva rent hemtentan på datorn först bara. Jag är så där gammeldags att jag skriver allting med penna och papper innan jag skriver in det på datorn. Det var så vi fick jobba när jag gick i skolan så därför jobbar jag fortfarande så. Det sitter i ryggmärgen.

Helgen kommer nog att kännas kort för jag jobbar till 21 ikväll. Jag hoppas att jag inte är alltför trött efteråt så jag orkar hitta på något efteråt. Annars känns det som om man missar en dag av helgen och även om jag är ledig på måndag så är inte min sambo det.

Nej nu blir det kaffe och hemtenta.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback