2011.10.27 - TORSDAG

Hej hej igen!

Idag är det torsdag och jag skulle egentligen ha varit i Uppsala just nu. Men lilla jag som har blivit väldigt morgontrött av mig vaknade 7.10 och skulle ha åkt typ då och eftersom jag behövde tvätta håret och så, så kände jag att det inte var någon idé. Jag hatar att behöva stressa och det värsta jag vet är att känna mig stressad över att vara sen. Min sambo skrattar alltid åt mig för om jag ska någonstans så ser jag till att åka minst en halvtimme innan jag egentligen behöver åka bara för att vara på den säkra sidan. Det slutar ju alltid med att jag får sitta och vänta men hellre det än att komma in precis på klockslaget eller lite för sent. hua...

Så vad jag ska göra denna dag istället har jag väl inte riktigt bestämt mig för men jag skulle iof behöva handla mat och städa här hemma. Så kul får jag ha det. Sen skulle jag behöva ge mig ut på en springtur också. Sist fick jag skavsår av joggingskorna för att de är slitna bak på hälen. Sambon kom med tipset att tejpa med silvertejp så ska det funka. Han är ju uppvuxen med att allt gr att laga med silvertejp så det funkar kanske.

Imorgon ska jag faktiskt rida igen. Det var ett tag sen nu och imorgon ska jag rida lektion med 11 av mina gamla ridkompisar. Det ska bli skitkul faktiskt. Vissa av dem har jag inte träffat på många år så det kan nog bli mycket snack att ta igen =)

Nu ska jag nog ta tag i denna dag.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback