2011.10.25 - LÖNING...

Hej på er!

Haha lustigt att jag väljer att återvända en dag som denna. När hela Sverige får sina pengar för denna månad. Eller ja, inte alla för vissa har redan fått sina pengar och andra får inga alls, men hela jobbSverige iaf.

Jo jag har varit borta från denna sida ett bra tag och det har liksom bara blivit så. Inga baktankar och inte ens dåligt samvete. Det bara blev så. Hela sommaren slet jag som ett djur på mitt sommarjobb, jobbade mer än jag egentligen orkade med och var helt totalt slut på kvällarna när jag väl kom hem. Jag jobbade åt och sov under större delen av sommaren, inget socialt liv alls att prata om så när jag väl slutade i mitten av augusti så var jag blekare än någonsin tidigare.

Jag skulle dessutom ha en tenta några dagar efter jag slutat jobba men eftersom kroppen var så slutkörd blev jag jättesjuk på måndagen och hade jättehög feber och ont i halsen och en massa annat ni nog inte vill höra om. Det var så illa att jag omöjligt kunde göra tentan. Så blir det iblan och inte mycket att göra något åt. Dagen efter jag skulle gjort tentan åkte jag och sambon till Kreta. Jag knaprade Ipren hela tiden för att hålla mig på benen för jag skulle bara dit. Jag struntade i om jag var sjuk. Sova kunde jag ju göra när jag var där... Och det hjälpte faktiskt. Vi sov stora delar av första dagen och sen vaknade jag på lördagen och kände mig faktiskt nästan helt frisk. Åh det var såå skönt.

Jag tänkte ta och berätta om Kreta i ett annat inlägg men jag bjuder på en bild redan nu...
Utsikten från vår terass =)


Jag har nu börjat plugga igen sedan ett par månader tillbaka och eftersom jag läser en c-kurs så jobbar jag nu med min c-uppsats. Vad den handlar om och varför vet jag inte om ni vill höra men jag kan säga att jag samlar in material genom att mejla med utlandet... Jepp! (jag berättar mer en annan dag)

Vi har dessutom hunnit med att vara utomlands ytterligare en gång, denna gång till Mallorca för at fira mammas födelsedag. Det var så skönt att få komma iväg till värmen igen och det var verkligen behövligt.

Nu blir det lite mat och sen en löparrunda.

Hörs mera sen
Puss

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback