2011.11.07 - MÅNDAG

Godförmiddag!

Hehe jag var på väg att skriva godmorgon men kom på att klockan faktiskt var halv11. Då får man inte säga morgon längre tycker jag. Men tro inte att jag gått upp nu bara för det, nej jag har varit uppe sen 7.30 ungefär. Som vanligt kan jag sitta i soffan med datorn framför tvn och bara göra ingenting i alldeles för många timmar. Jag har blivit en riktig student nu där man gärna sover länge på morgnarna (och är fortfarande skiittrött vid 11) och är uppe länge på kvällarna (gäller endast vardagar). Inte bra kan jag lova för jag får mycket mindre tid att göra allting på.

Jo och tro inte att jag kan vara uppe sent på helgerna då också. Nepp då blir jag fortfarande trött väldigt tidigt på kvällen. VARFÖR??? Det är riktigt irriterande för på helgerna vill man ju passa på att umgås med vänner och sambon. Så fort sambon kommer hem så blir jag jättetrött. Jag skyller på att det är för att han gör mig så trygg att jag kan slappna av (och blir då trött) hehe.

Och detta var dagens I-lands problem. Hehe
Idag blir det Uppsala som gäller med en föreläsning i Språksociologi. Det brukar vara intressant så det blir nog bra. Resten av veckan blir uppsats för hela slanten.

Oj nu måste jag sticka så jag hinner i tid.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback