2011.11.06 - NY TELEFON

Hej hej på er!

Nu är det söndag igen och helgen börjar lida mot sitt slut tyvärr. Även denna helg har varit mycket mysig, fylld med både skratt och tårar. Eftersom det vara alla helgonahelgen så var vi till kyrkogården igår och tände ljus för våra kära. Det var så himla vackert i mörkret bland alla ljus och det gick bara inte att hålla tårarna tillbaka. Lite jobbigt är det att få stå där bland alla ljus och tänka att varje ljus brinner för någon som gått bort, men ändå skönt på något sätt att veta att man inte är ensam om att sakna någon. Jag tog tyvärr inte någon bild på det, jag var alldeles för tagen av stundens allvar.

Men en mycket mysig kväll var det iaf med god mat och dricka med underbara vänner. Det är tur att man har dem =)

Som överskriften berättar så har jag skaffat en ny nalle. Min gamla vapendragare sedan 4,5 år tillbaka börjar bli till åren och det blir svårare och svårare att höra vad folk säger i den. Så därför har jag nu köpt en ny, en Samsung Galaxy mini (jag kan inte säga att det är så himla liten direkt). Vi får väl se om jag lyckas lära mig den snart så kommer jag att kunna blogga från mobilen också. Förhoppningsvis gör det att ni får fler uppdateringar i framtiden =)

Kvällen kommer nog att avslutas med en bra bok och sedan mys med sambon. Han åker ju iväg imorgon igen för jobb =(

Ha en trevlig kväll
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback