2011.05.25 - TWO DOWN, ONE TO GO...

Hej hej gott folk!

Just nu känns mitt hjärta ytterligare lite lättare än för 20 minuter sedan. Nej, jag mår inte dåligt eller är ledsen. Jag mår faktiskt väldigt bra för att vara jag och jag hoppas att det fortsätter så ett bra tag till. Som ni vet är jag just nu sjukt stressad och lite till av det har släppt iom min andra hemtentainläning som skedde för 20 minuter sedan ungefär. Lagom tills tidsfristen gick ut haha. De första två uppgifterna kändes mycket bra och genomarbetade men den tredje (det var bara tre stora uppgifter) blev som den blev. Jag hittade mest på och svamlade fram en analys och nu hoppas jag att vår lärare är snäll och låter mig få bra poäng på den frågan ändå =)

Nu har jag bara en hemtenta kvar som ska vara inne på måndag och jag behöver nog börja med den ganska snart för den kan vara lite klurigare än de tidigare. Vår lärare i namnforskningen är nämligen sån så jag förväntar mig att den ska vara lite småklurig att få fram svaren till... Men men det är ju den roligaste kursen också så då gör det inte så mycket.

Nu har jag dessutom 3 skrivuppgifter kvar att göra. Sånt som jag har skjutit upp under terminen och som jag vill få in så fort som möjligt. Jag tänkte att jag ska hinna klart med minst en av dem idag gärna två så det ser lite bättre ut. Sen får den sista göras under kvällarna imorgon och på fredag för jag ska jobba på dagarna. Men nu är det inte många dagar kvar till sommarlovet och det börjar kännas. Jag är riktigt taggad just nu och därför känns det bara som om det är att köra på så länge man känner så =)

Nej mera plugg at göra =)

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback