2011.05.17 - REGNIGT

Halli hallå!

Hur har ni det?? Här är det rätt stressigt men jag försöker att hålla mig lugn. Idag fick jag min sista hemtenta så nu har jag tre hemtentor att göra + en del arbeten. Men det är bara att satsa =)

Annars idag trodde jag att vädergudarna var på min sida. Det var jättesoligt och fint, men det vände. När vi gick från namnforskningen så började det regna en del. Nu blåser det massor och om det regnar kan jag inte säga, jag ser inte så långt ut genom fönstret. Jag planerade hela morgonen att jag skulle packa ner mitt paraply eftersom jag vet att det ska komma en del regn under veckan. Jag tittade till och med på paraplyet i hallen och trodde då att det packade ner sig själv. Dåliga grejer det där hehe. När jag väl satt i bilen kom jag på att paraplyet inte var med men då hann jag inte vända utan det var bara att fortsätta. Jag fick helt enkelt köpa ett nytt paraply när jag var och handlade. Riktigt fint vat det också =)

Om en liten stund ska jag ta och göra mig iordning och sen ska jag möta upp gänget för en middag på en kinarestaurang här i Uppsala. Det ska bli mycket trevligt så här mitt i allt pluggande. Imorgon, på torsdag och antagligen även på fredag kommer jag att bosätta mig i FUMS igen så jag får passa på nu innan jag låser in mig =)

Hoppas ni får en trevlig kväll.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback