2011.05.12 - DAGENS ALLA VÄNDNINGAR...

Hej hej där ute i solen!

De hade ju "lovat" regn och rusk idag men icke sa nicke. Det blev sol och jättevarmt istället. Det var lite med blandade känslor eftersom det hade regnat hemma innan jag stack iväg och därför blev det lite varmare väder än jag tänkt mig. Men men jag överlevde och jag har lite svalare kläder som jag kan ta på mig till imorgon.

Sen hade jag tänkt att sitta i skolan till 16 när seminariegruppen skulle börja men jag tröttnade på att sitta där. När jag hade skrivit klart arbetet som jag ska redovisa imorgon så tappade jag helt sugen på att sitta där. Så först tänkte jag bara åka upp till lägenheten och lämna bilen och pussa lite på sambon som jobbade på macken bredvid. Det slutade med att jag fastnade där en stund och nästan bestämde mig för att åka hem eftersom sambon skulle hem och både han och jag kände för att krypa ner i soffan tillsammans och titta på TV. Jag kom sen på att det inte var någon idé eftersom då skulle jag bara komma hem och vända eftersom jag ska upp hit tidigt imorgon. Så det blev så att sambon stannar på jobbet inatt och jag i Uppsala =) Hehe vi får krypa ner i soffan imorgon istället.

Så nu sitter jag här, försöker plugga lite men det går så där. Det finns för mycket annat att göra =) Strax blir det lite middag.

Ha en trevlig kväll.
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback