2011.05.10 - FULLT PÅDRAG...

Godmorgon på er!

Har ni sovit gott?? Jag hade somnat jätteskönt i gårkväll med tvn på. Det är så skönt att somna framför tvn tycker jag även om jag hört att det ska störa sömnen. Jag tror iof inte att så himla mycket kan störa mig, jag är väldigt bra på att sova och att somna om....

Men inte igår. Jag hade somna så skönt som sagt och då ringer sambon. Vi hade sagt godnatt och så, därför blev jag lite chockad över att han ringde igen. Han är helt uppe i varv och frågar om jag vet vem en kille är. Nja jag vet att han nog bor i vårt hus för jag har sett hans namn på postfacket men inte så mycket mer än så. Då berättar han att det är fullt pådrag hemma med poliser och ambulanspersonal. Poliserna går runt och panikknackar på allas dörrar för de letar efter den här killen och vart han bor. De hade tydligen fått in ett tips på att han skulle ta livet av sig och hade ju då rätt bråttom att hitta honom. De bröt till och med upp en dörr för att se om det var där han bodde... Det var kaos liksom och sambon "slänger på" telefonen. Efter en stund ringer han upp igen och säger att allt är lugnt. Den här killen hade kommit ut ur sin lägenhet och undrat vad som stod på så han mådde bra.

Men tror ni att det var lätt att somna om då eller?? Nej, jag själv var helt uppe i varv så jag lår och vred och vände på mig en bra stund.

Nu ska jag strax göra mig iordning och sen sticka till skolan.

Puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback