2011.05.09 - I UPPSALA

Hej hej!

Dagen blev lite kortare än vad jag först hade trott. Det skulle ha varit redovisningar på lektionstimmarna idag men dte var bara två stycket där och redovisade istället för 9. Hmm undrar vart alla andra tog vägen =) Hade jag vetat det innan så hade jag redovisat idag. Det var inte så många där och de som redovisade fick mycket tid på sig. På fredag kommer det att vara jättemånga istället som ska redovisa. Jag kan ju tycka att de som skulle ha redovisat idag får redovisa sist på fredag, annars förstör de ju för oss andra. För egentligen ska det vara så att de som inte reovisar ska skriva 2 arbeten istället för 1 så lite rättvis är jag nog =)

Iaf har jag fått en hel del gjort idag. Jag har nästan gjort klart mitt arbete (det som ska redovisas på fredag) och jag har kommit väldigt långt med min novell. Sen är det "bara" 2 artiklar och ett PM kvar att skriva och det ska jag väl klara. Det känns som om det börjar bli något slut på det hela. Det är ju bara 3 veckor kvar i skolan innan sommarlovet så det är bara att böja ner huvudet och plöja igenom det sista.

Annars då?? Jag är i Uppsala och här skiner solen för fullt. Det har varit jättevarmt och skönt idag och kanske att det får bli en promenad om en stund innan jag fortsätter med arbetet. Man vill ju njuta så mycket som möjligt av det fina vädret. Imorgon ska det tydligen bli ännu varmare så det kommer att bli som sommar. Upp till 25 grader skulle det kunna bli =) Jiippii!!!!

Jag hoppas att ni också får njuta av det underbara vädret och inte är inklämda på ett kontor eller så.

Puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback