2011.05.06 - FREDAG

Godmorgon godmorgon!

Har ni haft en trevlig natt?? Jag har faktiskt börjat sova förbannat bra vilket är både negativt och positivt. Det är ju bra att jag får sova ordentligt på nätterna så jag blir lite piggare under dagarna men det gör också att jag har så sjukt mycket svårare att vakna på morgnarna. Jag som alltid varit morgonpigg kan nu egentligen sova hur länge som helst. Inte bra, inte bra. Tur att jag är duktig på att ställa klockan tidigt men det kan bli dryga timmen av znoozning. Sån har jag aldrig varit förut. Jag har kanske znoozat två, maxtre gånger och sen gått upp. Hmm det kan ju bero på att jag egentligen inte måste gå upp för jag har ingenting att passa, utan skulle egentligen kunna sova hur länge jag vill (om man inte räknar med att jag måste upp för att sitta och plugga halva dagarna). Förut var man ju tvungen att gå upp för att hinna i tid till jobbet.

Idag blir det ytterligare en dag hemma i soffan med datorn i knät. Det känns som om den har vuxit fast där nu för den är där ungefär 8 timmar per dag plus lite till på kvällarna när jag bara "roar" mig =)

Så idag är det redan fredag och jag vet verkligen inte vart den här veckan tagit vägen. Om jag ska vara helt ärlig så känns det som om det precis var helg. Inte för att jag klagar direkt men ändå känns det som om min tid krymper fruktansvärt mycket när vardagarna känns lika långa (eller korta) som helgerna. Hmm hur kan vi få tiden att sakta ner lite. Fortsätter det så här kommer jag att bli gammal och grå innan jag hinner blinka. Uch varför tänkte jag så, jag som redan har åldersnoja.

Nej vi lämnar det ämnet nu, jag vill inte gräa ner mig i det. Det har jag inte rikitgt tid med för här ska det pluggas.

Hoppas ni får en trevlig dag.
Puss

Hur kunde det gå så fort från det här:
 

Till det här:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback