2011.05.05 - INTERVJU...

Som ni vet så har jag tjatat om att jag måste hitta något att göra under sommaren. Jag måste helt enkelt hitta ett jobb för sommaren, annars lär jag klättra på väggarna. Dessutom behöver jag få en inkomst om inte sommaren ska blir jättetråkig. Så i förra veckan ringde det en kille som hade sett min anskökan på komunens sida och ville att jag skulle komma på intervju.

Igår var jag där och det gick verligen hur bra som helst. Jag var inte blyg alls, jag kunde komma på smarta svar på alla hans frågor utan att det låste sig och det kändes rikitgt rikitgt bra faktiskt. Det slutade med att jag fick jobbet så under tre veckor i sommar ska jag jobba på ett kollo för barn med någon typ av utvecklingsstörning. Åh det ska bli såhimla kul. Jag har ju saknat att jobba och att dessutom få jobba med barn och ungdomar ska bli jättekul. Desutom har jag eventuellt ett jobb till på gång som blir ytterligare 6 veckor så ni får hålla tummarna =)

Puss puss


Kommentarer
Postat av: Cicci

Grattis Elli, vad roooligt!

2011-05-05 @ 19:46:16
Postat av: Elin Hammarsten

Jag håller tummarna för fullt!

Det jobbet som du har fått låter som ett jätteroligt jobb! Hoppas du kommer att trivas!



Kramar

från syrran!

2011-05-05 @ 23:30:30
URL: http://pitbullpsddansmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback