2011.05.05 - GALET SNABBT

Hello sötnosar!

Hur har ni det?? Här fortsätter motivationen att lysa med sig frånvaro, jag fortsätter att skjuta upp saker vilket gör att det dåliga samvetet blir ännu sämre. Det blir en ond cirkel som är svår att komma ur. Men snart måste jag liksom bita i det sura äpplet om jag ska hinna bli klar med allt innan sommaren. Jag är ju rätt bra på att jobba under stress, man har fått lära sig att prestera så när man är expert på att skjuta upp saker.

Aja vi har gått in i maj nu och jag kan inte fatta vart denna termin har tagit vägen. Jag tyckte att förra terminen gick galet snabbt med allt som var nytt, komma in i rutinerna osv men denna termin har nog gått minst lika snabbt trots att den är längre. Det som har varit rätt skönt är att jag kunnat vara hemma ganska mycket. Eftersom sambon jobbat mycket nära hemmaplan och varit hemma mycket har det varit skönt att kunna träffa honom så mycket som möjligt. Dä vi inte haft nästan några föreläsningar så har det varit möjligt. Förra terminen såg jag knappt honom alls då vi båda bodde borta hela veckorna, jag var fortfarande rätt uppbokad på helgerna (trodde väl att jag skulle kunna ta igen allt de jag inte kunde göra hemma i stan under veckorna på två dagar) och så vidare. Så nu känns det lite mera som ett normalt förhållande igen =)

Idag blir det hemmaplugg. Tentorna börjar rassla in från nästa vecka och håller på fram till slutet på maj. Så ja lär ha att göra hehe. Innan dess vill jag gärna få klart alla skrivuppgifter som är kvar så jag slipper sitta med båda delarna.

Nej lite lunch vore trevligt. Något lättuggat och flytande får det bli...

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback