2011.03.26 - VÅFFELDAGEN...

...var igår och jag missade den. Hur kunde jag göra det?? Jag brukar ju alltid ha tokkoll på just den dagen varje år. Men men inte i år. Vi får väl äta våfflor under helgen istället. Eller kanske idag till frukost =)

Idag skiner solen och jag tänker dra med mig sambon ut och gå. Det blev aldrig någon promenad igår för vi gjorde andra saker istället och sen var solen försvunnen men idag SKA vi ut. Man mår så bra av att gå i solen och njuta av värmen.
Eftersom vi sen ska sitta i bilen en hel del idag så kan det vara skönt att få ha rört på sig ordentligt innan. Vi ska nämligen iväg och fira min mormor som fyller år om ett par dagar.

Nej nu är jag hungrig så nu blir det frukost.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback