2011.03.25 - LÖNING...

Hej hej!

Jag såg just att det var i måndags som jag skrev sist och jgr trodde nog inte att det var så länge sedan. Men men så kan det bli ibland. Jag har haft en vecka där jag legat helt fel i dagarna, trott att det var tisdag när det var onsdag osv. Tur att jag kom till jobbet igår iaf för jag har varit en dag efter hela veckan, men jag kom på rätt dag dit iaf =)

Det var mycket mysigt att jobba lite, speciellt eftersom jag inte träffat så mycket människor den senaste veckan. Jag var i Uppsala i tisdags och det var nog tur för annars hade jag nog varit helt galen igår. Men det är kul att komma dit ibland och bara få njuta (även om det faktiskt är jobb) av att träffa alla som man tycker så himla mycket om. Jag ska dit på måndag igen och jobba. Tredje veckan i rad som jag jobbar en dag, börjar bli en vana liksom =)

Idag skulle jag åkt till Uppsala för en föreläsning men lilla jag vaknade 8, när jag egentligen måste åka 8 för att hinna så det var bara att ge upp den idén. Det får bli en pluggdag hemma istället. Dessutom tror jag inte att sambon jobba allt för många timmar idag så vi ska åka och göra lite ärenden. En stund i solen med en kaffe skulle också vara mysigt...

Hoppas ni får en toppendag.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback