2011.03.21 - MÅNDAG

Hej hej!

Så var det måndag igen och för mig har hela helgen bara försvunnit bland feberyrningar och sovpauser. Min stackars sambo har knappt träffat några andra på hela helgen så igår sa jag åt honom att åka och ta en fika hos någon kompis (efter att han hjälp sin mamma fixa hennes bil och tvättat våran) så han skulle få sociala av sig lite. Tyvärr blev det ingen fika så han skulle hämta pizza på vägen hem istället. Det slutade med att pizzan kom en timme senare. S och pizzabagaren stod och pratade så himla länge =) Det är nästan så jag tycker lite synd om den som ska jobba med honom idag för de kommer att få sår i öronen =) Han kommer nog att prata non stop idag skulle jag tro...

Hur är det då med mig? Det är bättre. Jag trodde att jag var feberfri redan igår men den blev ganska hög feber till slut. Imorse vaknade jag första gången vid 3.30 men tvingade mig själv att somna om och sov faktiskt ända till 7. Det var riktigt skönt med tanke på att jag vaknat vid 5 de senaste dagarna.
Idag tror jag (och hoppas) att feben ska vara borta, jag har inte lika ont i halsen eller örat så det känns positivt. Men jag vet hur jag brukar vara så vi ska inte ropa hej ännu. Jag brukar nämligen sjukna om och febern kommer gärna tillbaka. Därför blir det en lugn dag idag och hoppas på att jag kan åka till Uppsala imorgon. Vi ska nämligen ha redovisning och den känns inte så bra att missa den. Det är ju bara över dagen så det funkar att stoppa i sig lite tabletter så orkar man en stund iaf =)

Jag fortsätter att slappa här i soffan och önskar er en trevlig dag.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback