2011.03.19 - SJUK...

Hej hej!

Som ni vet så var jag i Uppsala torsdag-fredag trots att jag har haft väldigt ont i kroppen. Igår vaknade jag och hade ont i halsen på ena sidan. Jag kände mig fruktansvärt trött men det berodde snarare på att jag låg och läste länge och att mina roommates sprang på toa hela natten. Jag tog iaf en tablett igår morse och i bilen på väg hem så kände jag hur den sakta men säkert gick ur kroppen. Jag kände mig sämre och sämre. Så när jag väl kom hem så la jag mig i soffan och där stannade jag resten av dagen/kvällen. Feber, ont i halsen och öronen... Fy fan

Det är tur att jag har en så underbar sambo som tar hand om mig. Imorse väckte jag honom vid 5 för han var tvungen att hjälpa mig...

Nu kom han hem med godis, filmer, sprite, saft =) Kan man ha det bättre?? =)

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback