2011.03.17 - IVÄG...

Hej och godmorgon!

Här sitter jag fast jag egentligen inte har tid med det. Jagska nämligen åka till Uppsala idag för grupparbete och dubbelseminarium. Jag kommer att vara klar 19.30 ikväll. Så jag lär vara rätt trött när jag kommer hem. Alltså hem i Uppsala. Det är svårt tt hålla isär de där ibland eftersom båda är ju hemma fast i olika städer. Egentligen ser jag hemmet i E-tuna som mest hemma eftersom det är här jag bott längst och har min utgångspunkt men då vet jag inte vad jag ska kalla lägenheten i Uppsala för... Inte lätt alltid =) Dagens I-landsproblem ;)

Aja jag blir kvar i Uppsala inatt och kommer hem imorgon. Sen får vi se hur det blir under helgen. Vi hade saker planerade men det blir kanske inställt, vi får se. Någonting hittar vi alltid på =)

Ha en bra dag.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback