2011.03.15 - HEMMA...

Hej hej på er!

Ja som ni förstår så är jag hemma i Eskilstuna idag. Min kropp mår verkligen inget bra just nu och därför känner jag inte att jag orkar dra iväg till Uppsala. Som jag berättade igår så kan bara bilresan dit ta all energi för att klara av det så därför passar jag på att bara vila ett par dagar. Ja, och plugga förstås för det måste man göra om man missar föreläsningar. Egentligen skulle jag kunna tänka mig att bara ligga och sova hela dagarna.
 Just nu är jag glad att jag studerar så jag har ett ganska fritt schema och dessutom inte så hårt kroppsarbete som jag hade förut. Förra året vid den här tiden gick jag på konstanta värktabletter (absoluta maxintaget varje dag) och hade ändå så ont att jag i princip bara åkte hem och sov direkt efter jobbet. Då hade jag inte mycket till liv.
Nu är ju både jag och min sambo beredda på vad som komma skall när jag börjar känna av smärtan (eller rättare sagt, när det blir värre än vanligt). Så om inte jag säger ifrån så gör min sambo det. Han kan säga åt mig att gå och lägga mig ibland även om vi är mitt uppe i städningen eller så.

Imorgon ska jag försöka ta mig ut och gå lite så jag får i mig lite frisk luft och förhoppningsvis lite sol. Det är alltid skönt att få komma ut.

Nu blir det Sofias änglar och sen House.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback