2011.03.14 - JOBBAT...

Hej hej!

Visst har det varit en underbar vårdag idag. Det var till och med varmt i solen. Det känns som om hela själen blir uppvärmd på nytt efter en lång, hård och bitter vinter. Riktigt trevligt.

Jag blev uppringd imorse och blev förfrågad om att joba vilket jag absolut hoppade på. Tyvärr hade jag förträngt att min kropp inte riktigt är som jag vill just nu, men då hade jag ju redan sagt ja. Dessutom var det inte så många timmar så jag tog lite värktabletter och stack iväg ändå. Åhh vad kul det var. Nu förstår jag varför jag var kvar så många år på det stället, det är superkul att vara där. Även om jag älskar att plugga så är det samtidigt kul att vara tillbaka ibland.

När jag satte mig i bilen kände jag att värktabletterna slutade hjälpa så vägen hem blev en pärs. Fy fan vad ont man kan ha. Att jag dessutom knappt orkar ta mig framåt gör inte saken bättre. Så nu sitter jag i soffan och lär väl tillbringa resten av kvällen här. Skittråkigt men vad ska man göra.

Dessutom känns det inget vidare att åka bort när man mår så här heller. Jag ska ju till Uppsala tis-fre men just nu har jag ingen lust. Att dessutom sitta och köra i 1½ timme är inte heller något jag ser fram emot när färden hem idag på 15 minuter kändes som en evighet. Det är ju alltid skönast att vara dålig hemma så vi får väl se hur det blir. Om jag kanske kan vara hemma tisdag och onsdag och åka upp torsdag-fredag. Jag ska höra mig för med min grupp...

Nej nu ska jag lägga mig och vila. Det ända som går att göra just nu...

Puss puss


Kommentarer
Postat av: bitte



Hej tävlar ut en snygg shoppingkasse på min blogg ifall du vill va med.

http://www.lovemercury.se/?p=2638

2011-03-14 @ 21:06:48
URL: http://www.lovemercury.se/?p=2638

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback