2011.03.12 - LYCKAD KVÄLL OCH FRISYR..

Hej hej på er!

Jag tänkte först skriva godmorgon men jag såg sen att klockan hade tickat lite för mycket. Godförmiddag skulle kanske passa sig. Aja här sitter jag och är jätte jättetrött.

Igår var ju Cicci och Martin här. Det var dags för Martins födelsedagsmiddag som han fick i present av oss (han hade faktiskt önskat sig det). Jag skickade sambon att köpa några goda vita viner och så fixade jag resten. Det blev en trerättersmiddag som blev mycket god. Till förrätt blev det avokado- och kräftstjärtsröra på stekt lantbröd, varmrätten blev färsbiffar med basilika och vitlök, ugnsstekt potatis och morötter och cream fraish-sås och till efterrätt blev det en drottningbakelse med digestivebotten. Mmm vad god bakelsen blev. Den hade jag inte provat förut men å så god =)

Det var en mycket mycket trevlig kväll. Ni vet en sån där kväll när man bara an slappna av och njuta och god mat och härligt sällskap. Efter maten kom sällskapsspelen fram och det blev en vinst till grabbarna och en till oss tjejer. Jag tror att vår vinst satte sig hårdast eftersom killarna vann i det spelet förra gången. hehe
Men jag tror att vi alla hade det kul iaf. Tiden gick oerhört snabbt och helt plötsligt var klockan 2. Stackars Cic skulle bli hämtad 2.30 för färd till Ullared så hon fick bara gå hem och packa för att sedan åka vidare. Jag hoppas verkligen att hon fick sova i bilen.

Jag hann sova ungefär 5 timmar innan jag var tvungen att gå upp. Jag hade nämligen klipptid imorse klockan 9 och det var bara att palla sig upp. Jag var så trött på min lugg för den kändes så himla tråkig så jag bad Linda att klippa den så den kändes lite roligare och det gjorde hon. Nu är den mer markant och det finns fler möjligheter med den. Riktigt bra blev det =) Jag får lägga upp en bild senare...

Nu sitter jag här i soffan och börjar bli väldigt trött. Jag tror jag ska lägga mig och sova ett par timmar innan vi ska ut på promenad och ikväll blir det födelsedags/inflyttningsfest hos Matilda och Rauken.

Puss puss


Kommentarer
Postat av: Cicci

Sov nästan hela vägen ner och hem... men är sjukt trött nu! Tack för igår!

2011-03-12 @ 16:47:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback